Criptopedia

Ajutor

Ajutor
1. Tipuri de utilizatori

Vizitator - dacă dorești să citești articolele, știrile și analizele promovate pe site-ul nostru, nu este necesară crearea unui cont;
Utilizator înregistrat - orice utilizator care și-a creat un cont pe cryptopedia.ro și care nu a avut subscripție activă;
Utilizator standard - orice utilizator a cărui abonament Premium a expirat;
Utilizator premium - orice utilizator care are un abonament Premium activ și care a dobândit acces întreg la articolele și secțiunile Premium de pe cryptopedia.ro.

Pentru accesul la secțiunea de cursuri, tutoriale, strategii de tranzacționare, ai nevoie de un NFT cu ajutorul căruia vei debloca acea secțiune. Din contul de utilizator, fără obligația de a avea un abonament activ, dar cu condiția să ai NFT-ul în walletul de Safepal sau Metamask. Mai multe detalii poți afla din pagina Cryptopedia Pass.  


2. Creare cont

La crearea unui cont pe cryptopedia.ro, ai nevoie de un nickname (nume utilizator unic), o parolă și o adresă de email. Pentru a putea să te adăugăm în grupurile private din aplicația Telegram, este necesar ca tu să completezi și userul de Telegram. Poți interacționa cu GetIDs Bot în aplicație (https://t.me/getidsbot) pentru a afla id-ul asociat contului tău. Copiază acel cod în câmpul “Telegram” din formular de înregistrare.

Sugestia noastră este ca adresa de email utilizată la crearea unui cont pe cryptopedia.ro să nu fie cea pe care o folosești la conturile de pe platformele unde tranzacționezi.

 

3. Dashboard Utilizator

Detalii cont - aici vei găsi informațiile folosite la crearea contului pe cryptopedia.ro;
Nickname - user folosit la crearea contului;
Telegram - id-ul asociat contului de Telegram;
Parola nouă/veche - aceste câmpuri sunt doar pentru cazul în care dorești să modifici parola veche.

 

4. Membership

Pachetul de membru - Din această secțiune, poți activa pachetul de membru care îți va da acces la beneficiile menționate. Serviciile sunt la fel, doar durata valabilității diferă. Optând pentru o durată mai mare, poți beneficia de reduceri de până la 60%. Odată confirmată plata, vei fi inclus în grupurile private din aplicația Telegram. Dacă din anumite motive adăugarea pe grupurile de Telegram private întârzie, te rugăm să accesezi butonul ”Suport rapid” pe care îl găsești în meniul din stânga din contul tău de utilizator;
Adresa de facturare - este necesar să incluzi datele tale pentru facturare. Dacă dorești facturare pe firmă, te rugăm să bifezi ”Persoană juridică” și să completezi formularul cu datele societății tale.
Metode de plată - Poți alege metodă de plată preferată și convenabilă. Îți vom pune la dispoziție modalități de plată cu cardul sau crypto (eGold și Bitcoin) prin MobilPay — module oferite de Netopya Systems. De asemenea, poți achita prin transfer de stablecoins (USDT sau BUSD). În cazul în care dorești să ajuți la dezvoltarea acestui proiect și dorești să faci o donație, alege metoda Paypal.
Preț - Subscripțiile sunt raportate la $, dar conform legislației românești suntem nevoiți să facturăm în lei. Găsești cursul USD/RON lângă ”Total plată”.
Vouchere - în cazul în care ești în posesia unui voucher îl poți aplica la comandă. Mai multe detalii despre vouchere găsești mai jos în secțiunea dedicată voucherelor.

 

4.2. Opțiuni suplimentare care nu intră în pachetul de membership:
  • Acces secțiune Lecții și Tutoriale (prin NFT Cryptopedia Pass);
  • Acces Trading Bot (în curând);
  • Mentor privat. 

 

5. Plăți

În această secțiune, găsești un istoric al plăților efectuate de către tine, precum și situația subscripției (data scadentă, implicit valabilitatea sa). În cazul în care abonamentul tău a expirat, poți prelungi oricând dorești din contul tău.

Vei primi un email de atenționare cu 5 zile înainte de expirare. Dacă nu mai dorești prelungirea abonamentului, te rugăm să ne contactezi pentru a regla situația de pe conturile de Telegram. Sau, o poți face chiar tu, părăsind acele grupuri imediat ce a expirat abonamentul. Poți reveni oricând dorești.


6. Informații Facturare

Aici vei găsi adresa ta de facturare folosită la comenzile tale precedente. O poți șterge după fiecare comandă în cazul în care nu dorești să rămână vizibilă și readăuga la viitoarele comenzi.


7. Vouchers

În această secțiune, vei găsi voucherele disponibile și utilizate de către tine la diferite comenzi. Se poate utiliza doar un voucher per comandă.


8. Recomandă

În această secțiune, vei găsi link-ul tău de referral pe Cryptopedia, precum și o informație succintă despre utilizarea acestuia. Poți să recomanzi site-ul și secțiunile Premium, obținând vouchere sau bani la fiecare comandă plasată de către persoana invitată de către tine.


9. Suport rapid

Accesând acest buton, vei intra în legătură cu administratorul comunității Cryptopedia. Este necesar să ai un cont de Telegram.


10. Academia Cryptopedia

Această secțiune este dedicată exclusiv deținătorilor de NFT Cryptopedia Pass. NFT-ul Cryptopedia Pass reprezintă cheia digitală care va debloca această secțiune. Având NFT-ul în walletul vostru, veți putea accesa lecțiile oferite de către mentorii Academiei Cryptopedia. Tot în această secțiune, veți găsi tutoriale și strategii de tranzacționare criptomonede.


11. Cryptopedia Pass

În această pagină, vei găsi informații detaliate despre ce face un NFT și ce avantaje oferă deținătorilor de NFT. Tot din această secțiune, poți afla cum poți să achiziționezi un NFT Cryptopedia Pass și cum să faci verificarea pe canalul de Discord.


12. Articole blocate

Poate ați găsit pe site anumite articole care nu se pot citi integral. Deblocarea acestor articole Premium se face automat în momentul în care un utilizator înregistrat plasează o comandă pentru membership și are confirmarea plății, moment în care devine activ abonamentul. Ca să puteți citi acele articole Premium este necesar doar să fiți logat în contul vostru de pe cryptopedia.ro


13. Devino colaborator

În cazul în care ești pasionat de domeniul crypto și vrei să redactezi articole despre blockchain, criptomonede sau chiar analize tehnice și fundamentale, poți folosi formularul de contact specificând acest aspect. După un scurt dialog cu colegii de la suport vei afla condițiile colaborării.